4. apríla 2010

Cinka Panna




Režie: Dušan Rapoš
Hrají: Anna Gurji, Martin Huba, Zuzana Kronerová, Jozef Vajda, Marián Slovák, Adrian Jastraban, Martin Dejdar

Už úvodné "ohnivé" titulky a cigáňka Zuzana Krónerová hovoriaca Amen Romale, tušia, že sa bude diať niečo nekalé...a hľa zrazu nepochopený záber na kone, ktoré bežia cez jazierko. Toto asi režisér Fontán pre Zuzanu a Utekajme už Ide Dušan Rapoš nezvládol.
Prazvláštne filtre, ktoré nejakým amatérskym spôsobom mi evokujú CSI Miami...zo sekundy na sekundu sa meniace počasie...čo sa to tu do pekla deje???

Týmto chceme podporovať rozvoj slovenského filmu? Tak to brrr nie..."dych berúce" dialógy, "diabolské" strihy...čo Rapošovi zaplatili naši počiernejši občania, aby im urobil reklamu?

Príbeh cigánskej muzikantky, ktorú v slovenskom filme stvárňuje gruzínska herečka Anna Gurji (paradox), na ceste za tým, aby sa stala prvou primáškou (neviem čo to je, nepýtajte sa ma to). To je "veľký" príbeh na pozadí zlej doby, ktorá nepriala tejto nádejnej cigánskej muzikantke. Či už to bolo zo strany šľachty alebo jej uznania.

S plnou slávou oznamujem, že toto je najhorší slovenský film aký som videl (u Čechov víťazí Kameňák a Zahrádník). Nedokázal som to pozrieť do konca, lebo moje psychické sily na tento film boli obmedzené.

Hodnotenie: 0/5

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=cy2wP6uiMs0

1 komentár:

  1. Primáš je vlastne osoba v nejakej skupine ktorá hrá sólo na nejakom nástroji...pomimo....
    ...ale k filmu : stačilo mi vidieť cca.25 minút a vpínal som sto, hold, ale tak veľkonočný program na stv nepriniesol nič nového :) až na Bathory.

    OdpovedaťOdstrániť