17. marca 2010

Môj Život v Ruinách



Komédia
USA / Španělsko, 2009, 95 min

Režie: Donald Petrie
Hrají: Nia Vardalos, Alexis Georgoulis, Richard Dreyfuss, Caroline Goodall, Ian Ogilvy, Alistair McGowan, María Botto, Rachel Dratch, María Adánez, Harland Williams

Po veľmi úspešnom filme Moja Tučná Grécka Svadba - rozpočet 5 mil. USD/zárobok 368 mil. USD sa herečka Nia Vardalos stiahla do úzadia, natočila len seriál nadväzujúci na film Môj Tučný Grécky Život a nedala o sebe vedieť 5 rokov. Až zrazu sa vynorili na povrch dva filmy - Nenávidim Deň Sv. Valentýna a Môj Život v Ruinách.

Rozhodla sa spojiť sily s režisérom Donaldom Petrieim - Miss Špeciálny Agent, Ako Prísť o Muža za 10 Dní a taktiež si privolala na pomoc známeho herca Richarda Dreyfussa - Blízke Stretnutie Tretieho Druha, s cieľom natočiť komédiu, ktorá by zopakovala úspech Mojej Tučnej Gréckej Svadby.

Tento zámer sa im nevydaril. Aj keď kamerovo a panoramaticky je to zvládnuté na jednotku - do oči bijúca snaha o kopírovanie Mamma Mia!, tak v ostatných bodoch film totálne zaostáva. Z Niy Vardalos sa stala len ďalšia tuctová herečka, ktorá bohužial ani pomocou grimás nevie zahrať to, že scenár je úbohý. Scenár mi prišiel ako platená reklama na pamiatky Grécka - čo v súčasnosti vyznie zaujímavo, keďže Grécko sa topí v dlhoch. Povozíme sa po všetkých známych pamiatkách, ukážu sa nám typické grécke veci, proste klišé nad klišé. Samozrejme si k tomu prirátajte bandu otravných amerických turistov, zložených asi z najhorších vedľajších amerických komikov.

Na rad príde aj moment zaľúbenia, rozhodnutia, blablabla...proste ako u každého romantického filmu. Čo teda vypichnúť z tohto filmu? Jednoznačne prostredie, a to je tak všetko.

Úspech Mojej Tučnej Gréckej Svadby sa samozrejme nekonal, z filmu bol "nečakane" prepadák.

Hodnotenie: 2/5

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=AkRMBRxC_Gk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára